Bij Lingo in het laatste win-spel de roze bal pakken, wat houdt dat in?

Het gaat dus om het laatste deel wanneer de hoogte van de prijs wordt bepaald met een aantal ballen. Eén bal is roze, wat nu als ze deze gepakt hebben?

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor jullie antwoorden en reacties!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dan winnen de kandidaten sowieso iets,bijv een hotelovernachting, een dagje uit, of een evenement, gewoon iets om te gaan doen, die prijs krijgen ze ook, ongeacht of ze de geldprijs wel of niet winnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het trekken van de roze bal levert een extra prijs op.

Toegevoegd na 57 seconden:
Bron is van Wikipedia, zie onder het kopje 'De huidige finale'