Voor welke TV-serie bleef je als kind altijd thuis ?

of moest je rennen/racen om op tijd thuis te zijn ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Floris, was smoorverliefd op zijn hulpje.

flipper

zonder twijfel: A-team nu nog af en toe genieten van de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen...

Lassie

TELEKIDS! :D

De Familie Knots. "Ouwe zemelaar."

Ren-je-rot, met Martin Brozius

ehhh heel vroeger sesamstraat.

The Turtles, tja kan er ook niets aan doen

Dukes of Hazzard en dat ging echt om de auto.

"De Fabeltjeskrant"

Rocket Power

Partridge Familie, en dan speciaal David Cassidy WOW :)

Ha, die Hamabo; Swiebertje, Rawhide, Ja Zuster Nee Zuster.

Tour of Duty! :)

Ik stopte met buitenspelen voor de knipoog aan het einde van de Fabeltjeskrant, en daarna mocht ik niet meer naar buiten. Nog steeds frustratie:) Opeens voel ik me zo oud worden, of ligt dat aan mij?

Tussen de middag fietsten m'n broertje en ik altijd keihard naar huis om ons broodje op te eten en daarna De Smurfen kijken en dan weer terug racen naar school. :D

Beetje afhankelijk van de leeftijd: Barbapapa, Ti Ta Tovenaar, Dukes of Hazzard, Secret Valley, Freggels, CHiPs, Loveboat.

Stuif es in. (met de gouden stuiver!)

de troetelbeertjes

Als klein kind had ik het niet zo, toen ik op de middelbare zat was ik helemaal fan van Expeditie Robinson. Als ik dan met m'n ouders en zussen uiteten ging, vroegen we meestal direct na het hoofdgerecht de rekening en gingen we weer snel naar huis om Expeditie Robinson te kijken :P

Er was ooit een kindertekenfilmserie met een paars wezen dat zelf domme dingen deed (met goede bedoelingen), en steeds gered werd door zijn vrienden of hulpjes. Als ik van zwemles terugkwam, moest de televisie aan voor dat programma. Ik ben alleen de naam kwijt (de naam van het programma was volgens mij ook de naam van het wezen).

Als ik toch moet kiezen dan Mc Guyver. Hoewel ik niet meer weet, hoelaat dit eigenlijk uitgezonden werd.

Heel lang geleden bleef ik thuis voor Pipo de Clown.

sesamstraat,, maar is niet egt een serie...

zwiebertje en de oude serie dockter who

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100