Voor welke TV-serie bleef je als kind altijd thuis ?

of moest je rennen/racen om op tijd thuis te zijn ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Floris, was smoorverliefd op zijn hulpje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (25)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zonder twijfel: A-team

nu nog af en toe genieten van de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
TELEKIDS! :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Familie Knots.

"Ouwe zemelaar."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ren-je-rot, met Martin Brozius
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ehhh heel vroeger sesamstraat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Turtles, tja kan er ook niets aan doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niks om je voor te schamen hoor, ik ook
Dukes of Hazzard en dat ging echt om de auto.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"De Fabeltjeskrant"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rocket Power
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Partridge Familie, en dan speciaal David Cassidy WOW :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Hamabo;

Swiebertje, Rawhide, Ja Zuster Nee Zuster.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tour of Duty! :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik stopte met buitenspelen voor de knipoog aan het einde van de Fabeltjeskrant, en daarna mocht ik niet meer naar buiten. Nog steeds frustratie:)

Opeens voel ik me zo oud worden, of ligt dat aan mij?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Achteraf gezien was het wel een probaat middel om je niet tot een groep jongeren die tot in da late avond uurtjes op straat rondhingen te laten voegen.
lol
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben op het rechte pad gebleven, da's waar.... nou ja, vooruit: DANK JE WEL MAM:)
Tussen de middag fietsten m'n broertje en ik altijd keihard naar huis om ons broodje op te eten en daarna De Smurfen kijken en dan weer terug racen naar school. :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beetje afhankelijk van de leeftijd: Barbapapa, Ti Ta Tovenaar, Dukes of Hazzard, Secret Valley, Freggels, CHiPs, Loveboat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stuif es in. (met de gouden stuiver!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de troetelbeertjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als klein kind had ik het niet zo, toen ik op de middelbare zat was ik helemaal fan van Expeditie Robinson.

Als ik dan met m'n ouders en zussen uiteten ging, vroegen we meestal direct na het hoofdgerecht de rekening en gingen we weer snel naar huis om Expeditie Robinson te kijken :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er was ooit een kindertekenfilmserie met een paars wezen dat zelf domme dingen deed (met goede bedoelingen), en steeds gered werd door zijn vrienden of hulpjes. Als ik van zwemles terugkwam, moest de televisie aan voor dat programma. Ik ben alleen de naam kwijt (de naam van het programma was volgens mij ook de naam van het wezen).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik toch moet kiezen dan Mc Guyver. Hoewel ik niet meer weet, hoelaat dit eigenlijk uitgezonden werd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel lang geleden bleef ik thuis voor Pipo de Clown.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sesamstraat,, maar is niet egt een serie...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zwiebertje en de oude serie dockter who