Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de slogan van media markt nou ''Ik ben toch niet gek !'' of '' Dat is mijn winkel!'' ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Ik ben toch niet gek volgens mij. Of het heeft er twee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is mijn winkel is de tekst nu, dit wisselt weleens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben toch niet gek " is wel van media markt die andere is van een reclame voor media markt met de ex lama's gast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben toch niet gek volgens mij die zeggen ze altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ik ben toch niet gek dat staat ook altijd op de plastic zakken van de media markt als je iets koopt.

Dat is mijn winkel is een slogan van de nieuwe reclame maar niet de slogan van de media markt anders zou je het overal tegen komen in de media markt maar dat is dus niet zo .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allebei! (moest het zelf ook even terug kijken op internet hoor ;p)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben toch niet gek
dat is mijn winkel is de slogan van de cabaretier arie koomen (als tijdelijk voor de mediamarkt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de tassen staat altijd: 'Ik ben toch niet gek!' En in de reclame roept die vent altijd: Dat is mijn winkel! Dus ik denk dat de slogan 'ik ben toch niet gek!' is :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben toch niet Gek!
De slogan: Dat is mijn winkel is alleen maar van de reclame met die irritante cabaretier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding