Welk kinder tv programma uit jouw tijd mis je op tv ?

Mis je ook de film van Ome Willem en de series van Bassie en Adriaan ? Waar keek jij als kind naar ?

Misschien leuk om je leeftijd er even bij te vertellen

Heerlijk om deze reactie's allemaal te lezen. Een hoop van deze series keek ik ook na. Het kind in mezelf komt weer boven bij deze serie's. Wat mij betreft mogen die zo weer terugkomen !

Bij het sluiten van deze vraag heb ik geen beste antwoord gekozen. Iedereen heeft immers een ander programma wat hij of zij leuk vond en mist. Mijn toppers waren nast de twee genoemde in elk geval de Fam. Knots, Fabeltjeskrant, de Berenboot, Kanaal 13. En ongetwijfeld ben ik er nog een aantal vergeten. Toen was tv nog leuk !

Weet jij het antwoord?

/2500

Ren je rot vond en stuif 's in vond ik altijd wel leuk.

Dat moet dan toch wel Telekids zijn denk ik :-)

Telekids van Carlo en Irene

Vrijwel alles dat hier op staat:

Ik kom uit '83 en mijn kindertijd werd gedomineerd door: - Teddy Ruxpin - David de Kabouter (fantastische tune) - De Snorkels - Vrouwtje Theelepel - Batman (bij Telekids) - Bassie en Adriaan Stuk voor stuk echt toppers vind ik!

Ik weet dat ik de vloek van woeste wolf vroeger erg spannendv ond en bijna niemand kent deze serie. Nu is deze een jaar of twee terug nog eens" gedeeltelijk "herhaald maar ik heb 'm gemist.

Rikkie en slingertje.

Swiebertje was toch wel en topper. Toegevoegd op 23-04-2009 12:19:33 En niet te vergeten Dappere Dodo en de verhalen van Tante Hannie.(zwaaien)

Stratenmaker op zee show, paulus de boskabouter, tita tovenaar, bereboot. dr who, Stuif es in, ren je rot, de echte serie fabeltjeskrant

Ik mis nu vooral nog het programma 'ZigZag' en natuurlijk good old Bassie en Adriaan.

boes boes, barbapapa, de snorkels en ovide zijn stuk voor stuk toppers die zeker terug mogen op de buis!

The Twins of Destiny

Ha, die M@rcel; Wat ik als jochie helemaal het einde vond was The Thunderbirds. En wat een afknapper toen ik dat jaren later eens herhaald zag; op een moderne TV zag je gewoon de touwtjes; die zag je in zwart/wit nooit!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100