In bijna ieder land zal nog wel ergens een z/w-tv staan. Opvallend zijn er het in het VK relatief nog aardig veel: 11.500 huishoudens. Dit omdat het kijkgeld maar 1/3 is van een kleurenlicentie:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2534179/Is-end-black-white-televisions-Just-11-500-households-licence-one-price-colour.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zwart-wit TV kun je nog overal kijken als je een zwart-wit TV hebt. Sinds eind jaren 70 worden er geen zwart-wit TVs meer geproduceerd of (nieuw) verkocht. Ook alle opnamen die gemaakt worden, worden gemaakt in kleur en niet in zwart-wit.
Het is dus mogelijk in alle landen om zwart wit TV te kijken als maar je een zwart-wit TV hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben geboren in 1979 en zelfs ik toen ik 5 was hadden we in 1985 een kleuren tv. Maar ja sommige mensen zulles alles doen.