waarom begint het nieuws met sportnieuws als er een apart sportjournaal is en er nieuws over de formatie is wat 10 minuten moet wachten?

het 8 uur jouraal dient toch nieuws van (echt) landsbelang voorrang te geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het schijnt,dat voor de (voetbal) sport alles moet wijken. Mee delen dat het nederlands elftal gewonnen heeften met hoeveel en wie de doelpunten maakte kan in 2 minuten en dan kan worde over gegaan ot de orde van de dag.Het is al absurd dat op Ned.1 de hele avond over voetbal ge O. H. wordt,dan mag het toch op het journaal heel summier?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben gelukkig dus niet de enige, die het apart vind:)

Andere antwoorden (2)

sport is tenslotte ook nieuws... en het zou raar zijn als daar niks over word gezegd in het 8 uur journaal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het wk op dit moment ook belangrijk nieuws is...
het andere nieuws loopt hierdoor enige min vertraging op
maar het komt .
dat is belangrijk..