Studio 24 in Hilversum; betekent dit dat er nóg 23 studio's zijn in Hilversum?

Als ik denk aan de Amerikaanse filmstudio's, dat zijn enorme gebieden en gebouwen, waar hele dorpen werden nagebouwd en soms in de studio, dus overdekt. Hebben wij dit hier ook? Waar ik hier aan denk, is Aalsmeer, waar grote veilinghallen tot televisiestudio's verbouwd zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aalsmeer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.4K

Het beste antwoord

Hilversum (Het Mediapark) heeft 23 studio's.

Studio 1 t/m 24 (excl. 13, 17 en 18).
Studio 31 en 32.

Er staan hier slechts studio's, dus geen nagemaakte gebouwen of dorpen.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de door jou genoemde Studio 24 werden opgenomen:
Op zoek naar ..., Korenslag, Sterren Dansen op het IJs, De Nationale IQ Test, M/V, De Nieuwe Uri Geller, The voice of Holland - Blind Auditions en The Battles, The Voice Kids - Blind Auditions en The Battles
SimonV