Hoeveel afleveringen zijn er gemaakt van Desperate Housewives S8 ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mike gaat dood volgens mij. Maar hoe, when en why?
Dat zal toch niet al binnen 5 afleveringen?
Wr hebben er nu net 2 gezien. In de usa is ie een tijd tetug al begonnen en loopt ie nog steeds. Neg. We krijfen vast nog meer dan 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben bij aflevering 18 van seizoen 8, en gaat behoorlijk snel allemaal.

Antwoorden (2)

Dat is natuurlijk vrij eenvoudig op sites als IMDb.
http://www.imdb.com/title/tt0410975/episodes?season=8

18 Dus op dit moment en er volgen er nog 5 voor het 6e seizoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te veel ! lol

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry was een grapje !

Volgens mij zijn het er 17 + nog 5 te gaan.