Ik zoek 3 afleveringen van Van Kooten en De Bie, maar ik weet niet hoe ze heten. Ik heb wel wat aanwijzingen. (zie extra uitleg)

1. Gaat over een soort van therapie met behulp van jam. Op het einde gooit Van Kooten woedend de jam door een ruit van een kliniek.
2. Wim de Bie trekt een Duitse jas uit de tweede wereld oorlog uit de grond. Ik geloof dat hij en Van Kooten ergens samen aan het graven waren. Hij zegt dan iets over de SS of de Gestapo. Meer weet ik niet.
3. Wim de Bie kruipt ergens uit in een woonkamer. Of hij kruipt achter een bankstel en komt plotseling te voorschijn. Heel vaag maar meer weet ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van nr3 is de beschrijving echt te vaag.. die kan ik niet plaatsen.

Het beste antwoord

nr1 : http://www.youtube.com/watch?v=vYOHRwt_zR0&feature=related

Toegevoegd na 26 minuten:
nr2: http://www.youtube.com/watch?v=h1XEPlh8jNA&feature=related (dit is deel 2, daar komt het graven in voor, aan de rechterkant kun je klikken op deel en deel 3)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb er hier verschillende gevonden misschien zit de goede erbij