Als ik een ziggo smartcard via bol.com bestel kan ik nog altijd boven alle zenders bekijken die er beneden ook zijn?

Ik wil een ziggo smartcard kopen op bol.com deze is wat goedkoper dan ziggo.nl zelf. We hebben beneden al een televisie van ziggo en een digitale ontvanger en ook smartcard. Maar nu wil ik dus ook boven. Ik heb boven al een digitale ontvanger. Er kan ook een ziggo smartcard in. Nu is mijn vraag als ik een op bol.com bestel en niet op ziggo.nl hoeven we dan niet twee keer te betalen.? Als ik op ziggo.nl zelf ga bestellen dan zeggen ze dit.

Wanneer u een tweede of derde smartcard op hetzelfde klantnummer activeert, worden direct ook de extra pakketten van de eerste kaart op deze extra kaarten geactiveerd. U kunt dus maar liefst drie smartcards activeren zonder extra te betalen voor de extra pakketten.

Geld dat ook als ik hem op bol.com bestel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

ja als je hem besteld kan het zijn dat je je klant nummer moet invoeren en da die dan gelijk activeren ook kan het zo zijn dat je hem zelf even moet activeren via internet. dit doe je door in te loggen op ziggo.nl