Welke reclame gebruikte deze zin: "Hey! Dies van mij!"

Een reclame over drukwerk ofzo? En waar kan ik deze reclame nog eens terugzien?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
2K

Het beste antwoord

dat was de reclame over drukkers. Blijkbaar kozen te weinig mensen voor het vak van drukker en om het vak te promoten kwam deze reclame.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Was dat geen reclame voor een schoolopleiding?
&? zegt dat je iets?
Staat mij vaag iets van bij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat niet de reclame van Heineken waar die man zijn biertje de hele wereld over achtervolgde??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die reclame was van een opleiding grafisch ontwerpoen volgens mij, waarbij een jongen door de stad liep en elke keer dat zinnetje zei, bij alles wat hij had ontworpen (poster, plastic tasje, koffiemok). Ik weet alleen niet welke grafische opleiding en ik kan de reclame zelf ook niet vinden. Maarmisschien dat dit je iets verder helpt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hey, die is van mij!
Maar.. Het is toch ONS bier?

Was het niet die?