Hoe heet deze serie over tijdreizen of reizen naar andere dimensies?

Ik weet er nog heel weinig over, er was iets met kinderen(?) die naar andere dimensies konden reizen. Daar maakten ze van alles mee. Er waren ook een soort slechteriken uit de toekomst, die speciale soorten vliegtuigen hadden wat het gewone volk niet mocht gebruiken. Volgens mij was het een kinderserie en werd het ergens tussen 1995 en 2000 uitgezonden op Nederland 3.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
5.4K
Amadea
9 jaar geleden
Met acteurs of getekend?

Antwoorden (2)

Doet me denken aan de Australische serie Spellbinder.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat is het! Bedankt!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Aha...dus RSB zegt "ja dat is hem." En toch waagt iemand het om daarna je antwoord een - te geven. Belachelijk! Wat een trieste mensen heb je hier toch. + van mij.
bamibal
9 jaar geleden
Dank je!
Kinderen die naar andere dimensies reizen,...
als het twee eind-tieners en twee volwassenen ook mogen zijn... dan doet het mij ook denken aan sliders.

Of er een aflevering was met vliegtuigen kan ik niet meer zeggen.
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Daar moest ik ook aan denken maar RSB zei gisteren al tegen Bamibal dat het om de serie spellbinders gaat. Dus dit antwoord klopt niet.