Hoe overleed de vader in de serie "8 Simple rules for dating my teenage daughter'?

Ik kijk die serie nooit want ik vind het 3x niks, maar soms zit je voor de TV en betrap je jezelf erop dat je iets kijkt dat je eigenlijk helemaal niet leuk vindt...
Zo heb ik dus een paar afleveringen hiervan gezien, maar ineens was die vader dood en ik heb dus geen flauw idee waarom...
Zonder die vader is de serie nóg slechter... Het waren tenslotte ook zíjn 8 regels...

Iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.1K

Het beste antwoord

Paul dies in the second season after collapsing in the store while buying milk. (Though no real reason is given for why he collapsed, it's believed that it had something to do with his heart as was the reason for John Ritter's death)..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha!!

Andere antwoorden (1)

Het is me niet helemaal duidelijk uit je vraag of je je afvraagt waarom het tv-figuur 'Paul Henessy' is overleden, of waarom de acteur John Ritter is overleden.

Het is in ieder geval het laatste geval. John Ritter overleed in 2003 op 54-jarige leeftijd in het ziekenhuis, nadat hij op de set van 8 Simple Rules...for Dating My Teenage Daughter in elkaar zakte. De oorzaak bleek een aortadissectie.

Vandaar dus dat de vader zo plotseling verdween uit deze serie.