De ware identiteit van deelnemer “The Mask” bleef gedurende het hele seizoen een geheim en leidde onder andere in de media tot veel speculatie over wie hij was. In de finale onthulde hij zichzelf uiteindelijk als Hayashi, de deelnemer die in het eerste seizoen tweede werd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Nieuwe_Uri_Geller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grootste joker is Uri Geller zelf.

Toegevoegd na 12 minuten:
Zie overigens ook het artikel over het RTL 5 programma Mentalisten ontmaskert. Het is gewoon vermaak en doordat veel trucs worden herhaald zijn ingrepen als "The mask" en "the joker" hard nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk niet het juiste antwoord dat gevraagd wordt, want Andrew Melia speelt de Joker in dit super zielige programma.
Toch is je antwoord ook wel weer juist. Het is allemaal nep en alle acten zijn pure nep, met als opperhoofd van de neppers Uri zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las de vraag inderdaad niet als "Wie speelt de Joker in seizoen xx van De nieuwe Uri Geller", maar dacht dat er in het algemeen werd gevraagd wie nu die joker is die ELK seizoen weer terug keert. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kleine greep uit die RTL blog van jouw bronnen: "Ik wil wel even duidelijk zeggen dat dit programma niet tornt aan de spirituele krachten van Char of Derek Ogilvie. Dat is heel andere koek. Deze mediums hebben echt contact met overledenen." Helaas, weg geloofwaardigheid! Char en Derek Ogilvie zijn net zoals mentalisten bedreven in het oefenen van een kunstje. In het geval van mentalisten is het een techniek dat cold reading heet. Ik vind het sneu en onverantwoord dat een tv zender bewezen onzin als de waarheid presenteert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ze waren zo goed op weg ;o)
Andrew Melia

Ik zag het al toen de Joker op kwam... Toen had ik al het idee dat ik die kop al eerder in de show had voorbij zien komen.

Vorige week zag je The Joker met 1 kant zonder schmink en toen wist ik het zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is degene die de show heeft gewonnen en terecht

he was the best
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uri Geller is The Joker; Hij houdt iedereen voor de gek.
Daardoor is het een mentalist.