Op de tv zie je bij bepaalde reclame's de letter u in beeld.Wat is betekend dit?

Het is een lichte letter en ik zie dit in meerder reclame's voor bij komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Bedoel je het Unilever logo in reclames van o.a. Sanex? Het logo met de U is dan zeer licht zichtbaar.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik weet trouwens niet of het Sanex is. Sanex zou afgestoten worden nadat Unilever de Household en Bodycare van Sara Lee had overgenomen. Maar ik zie wel eens reclames met de U van Unilever vaag in beeld.

Anders zou je even moeten aangeven in welke commercial.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik twijfel nu over Sanex. Ze hebben de divie HB&C van SaraLee opgekocht, maar moesten Sanex nu net verkopen. Maar de u van Unilever staat vaag in beeld soms. Het is dit logo, maar vaag en veel kleiner en zonder de tekst Unilever. Anders volgende keer dat je het ziet de commercial opgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord ik wist het zelf eerst ook niet +