is de tv serie `cheers` uitgebracht op dvd met nederlandse onderiteling? zo ja waar kan ik deze vinden?

heb ze wel op markplaats gezien is wel regio 2 maar is niet ondertiteld, zijn de 11 seizoenen dan wel MET nederlandse ondertiteling uitgebracht? via google kom ik ook niet ver

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
4.9K

Antwoorden (2)

De eerste 3 seizoenen niet.
M.i.v. seizoen 4 zijn ze nederlands ondertiteld verkrijgbaar.

Weet alleen niet waar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Seizoenen 4 & 5 zijn verkrijgbaar op dvd met Nederlandse ondertiteling bij Bol.com.

Bol verkoopt ook de overige seizoenen, maar die zijn niet Nederlands ondertiteld (wel Engels).