Is er een mogelijkheid om een TV-Studio te huren?

In Amerika zie je vaak TV-programma's als Jimmy Fallon, Conan, Saturday Night Live, The Ellen Show en dergelijke. Talkshows waarin gasten langskomen om over henzelf en hun nieuwste films/albums/evenementen te praten. Echter zie je dit in Nederland - Behalve RTL Late Night - niet heel veel. Vaak komt zoiets vanuit een televisie zender die met een idee komt. Maar is er ook een mogelijkheid voor particulieren om bijvoorbeeld een TV-studio te huren om een Talkshow in op te nemen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.9K
ronron1212
7 jaar geleden
Als je geld genoeg hebt kun je alles opnemen. Dat wil niet zeggen dat het wordt uitgezonden.
TurfGraver
7 jaar geleden
Precies. Wat wil je met de opname doen?
Je zou het op Youtube of zo kunnen zetten.. :/

Antwoorden (2)

Je kunt in Beeld en Geluid - op het Mediapark in Hilversum - in teamverband een workshop volgen. Onder professionele begeleiding bepalen jullie tijdens de redactievergadering de onderwerpen. Vervolgens is het tijd om de handen uit de mouwen te steken en zelf reportages te maken. In de montage worden de beelden vervolgens bewerkt en wordt jullie eigen show samengesteld. Na afloop bekijk je met jouw gezelschap het fraaie eindresultaat. De uitzending krijg je op een dvd mee naar huis.

(Groepen vanaf 20 personen krijgen 10% korting op de entreeprijs, mits vooraf aangemeld bij afdeling Boekingen en Evenementen.)
Amadea
7 jaar geleden
Ja. Wij hebben een professionele televisiestudio die juist voor dit doel is opgezet.

Je bent in onze studio van harte welkom om je eigen talkshow, interview of webinar op te nemen of live (als webcast of webinar) uit te zenden.

De studio is volledig ingericht is voor professionele productie van talkshows. Met een prachtige talkshowtafel, licht, geluid en cameratechniek. Alles op televisiekwaliteit. De studio is te huren per dag of dagdeel, inclusief alle benodigde techniek en crew.

Met luxe greenroom, visagie- en kleedruimtes, redactieruimte, etc.

Meer informatie: http://www.studiowesthaven.nl
Dukdalfweg 34, 1014 BE Amsterdam, tel. 020-7508311.

We kunnen je desgewenst ook helpen met de inhoud, vormgeving, visagie etc.

Kom gerust een keer kijken.

Groet,
Gerbrand Oudenaarden