Dat is nooit uitgelegd, maar de theorie is dat hij zijn knuppel heeft vernoemd naar zijn overleden vrouw.
bamibal
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Omdat dat de koosnaam is die de psychopaat - van wie deze honkbalknuppel met prikkeldraad erom gewikkeld is - er aan geeft. Een nadere verklaring is er niet voor te geven. Er is bedacht dat hij dat een liefkozende naam vindt.
Amadea