Stopt ONM nou wel of niet?

Ik had begrepen dat Onderweg Naar Morgen in maart of april zou stoppen, maar het is nog steeds bezig. Is er op het besluit te stoppen teruggekomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

vooralsnog... ja

BNN belooft 'genadeloos spannend' einde ONM
ANP | Gepubliceerd op 03 mei 2010, 16:26
Laatst bijgewerkt op 03 mei 2010, 16:30
RIJSWIJK -
Op vrijdag 14 mei neemt BNN afscheid van ONM. De soap eindigt met een razend spannende cliffhanger, liet de omroep maandag weten.

In de laatste aflevering van het zeventiende seizoen wil Jacq haar verkrachter laten boeten voor zijn daden, blijkt Annemarie Wertheimer net zo manipulatief als haar zus en mondt de strijd om Alex Luzack uit in een ware catfight tussen Malu en Donna.

Patrick Lodiers laat weten trots te zijn op de ontwikkeling die ONM heeft doorgemaakt bij BNN. 'De soap heeft in de loop der jaren talloze moeilijke onderwerpen bespreekbaar gemaakt. Het is heel jammer dat ONM bij BNN moet stoppen, maar ik hoop van harte dat de makers en de cast ergens anders verder kunnen met deze prachtige serie', aldus de BNN-voorzitter.

In 2009 maakte Nederland 3 bekend dat ze de stekker uit ONM wilde halen omdat de serie te weinig kijkers trok. Nieuwe dramaproducties moeten voor ONM in de plaats komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen de zomervakantie aan
Zal ONM stoppen bij BNN
Dat is in een lang overleg gebeurd omdat voor BNN er tegenvallende kijkcijfers waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, helaas stopt ONM binnenkort!