Waarom was de titel van het programma baantjer, baantjes terwijl de cock de hoofdrol had?

mijn vriendin vroeg dit zich af en ik vond het wel een goeie vraag!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2.9K

Het beste antwoord

Peter Römer, de zoon van Piet Römer(de cock in de tv serie), heeft de naam Baantjer bedacht voor de tv serie. Peter Römer is hoofd afdeling drama van John de Mol.

Appie Baantjer wist niet dat de serie zijn naam zou dragen. Daar kwam hij achter toen bij de perspresentatie van de eerste aflevering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat de schrijver Baantjer met zijn achternaam heet, dat is alles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarbij komt dat een ieder het altijd over de nieuwste Baantjer had. Steeds vertelling rond De Cock (met c o c k).

Appie Baantjer.