Waarom zeggen kandidaten in talentenshows zoals Popstars en TVOH na weggestemd te zijn dat ze terug komen, doorgaan en dat men nog van ze gaat horen?

13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

De adrenaline giert vaak nog door hun lijf als ze te horen krijgen dat ze zijn afgevallen waarschijnlijk is dat een oorzaak. Het kan ook zijn dat ze zoiets hebben van als ik tot zover al gekomen ben, dan kan ik de hele wereld aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ze geloven in hun eigen talent en daarom zeggen ze dat we weer wat van ze gaan horen, met de instelling dat ze beroemd gaan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kandidaten die afvallen zijn altijd erg teleurgesteld, maar hebben vaak een enorme drive om verder te gaan. Ze hebben immers al iets bereikt op tv en op het podium. Daarom zeggen de meesten: ik red het wel, ooit komt er een moment dat ik terugkom en dat jullie van me gaan horen.
Inderdaad... veel kandidaten doen later weer mee met dezelfde talentenjacht of een ander, andere kandidaten worden gescout en komen in een musical of nemen een plaatje op... echter het grootste deel blijft onbekend en horen we nooit meer iets van.
Het komt voornamelijk door de eigen motivatie en drive dat ze zeggen: ik ga door, ik kom er wel... maar helaas voor hen is dat meestal niet het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het zo lullig is om te zeggen dat je er mee kapt en een paar jaar op de bank gaat hangen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wens is de vader van de gedachte.

Dat betekent: ik ben gewoon hartstikke goed en jullie zijn stom dat jullie dat niet zien, maar je zult het nog wel meemaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat bij 95 % van deze mensen de realiteitszin minimaal is! Ze zijn vaak overtuigd van eigen kunnen,daarin gesteund door hun naasten, dat ze het weg stemmen als een pure vergissing zien.