Hoe heet dat programma? (zie uitleg)

Er is laatst een reclame opgeweest, waarbij martijn crabbe mensen zocht die door faissement dreigde het huis te verliezen? Hoe heet dit programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Sos verbouwing, uitstel van executie... Een van de twee;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het uitstel van executie..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!! Zijn er nog andere programmas die mij iets kunnen bieden voor mijn vader op dat gebied? Hij is zijn huis al kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk dubbeltje op zijn kant, maar ik hoop dat die nog een seizoen maken, en dat het niet te laat is...
Ik denk 'Uitstel van executie'.