Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Behandelt "Take me out" de sekses ongelijk?

Waarom wisselen ze de rollen niet elke uitzending om?

http://www.rtl.nl/programma/takemeout/home/index.xml

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk blijft het format zo omdat het een interessant gegeven is. Van de man kennen we het vooroordeel dat ze alleen op uiterlijk af zouden gaan, niet verder kijken dan de buitenkant. De vrouw nu eens in die rol is fascinerend. Lekker oppervlakkige niets aan de hand televisie. Hoe vaak krijgen wij mannen de kans om te horen waar vrouwen werkelijk op letten ?Ik bedoel hoe oppervlakkig wil je het hebben... zijn kontje staat me niet aan, ieuw witte sportsokken of de opmerking dat "ze alergisch is voor mannen die schoner zijn dan haar" Laat ze alsjeblieft nooit de rollen omdraaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, maar de deze zijn ook ongelijk.

Naast het feit dat een vrouw vaak niet in deze rol wordt gezien is het ook vaker zo dat vrouwen "kunnen kiezen" uit heel veel mannen (omdat veel mannen sneller ja zullen zeggen) en nu heeft de man eens heel veel keus aan vrouwen die welwillend zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de echte wereld kan de vrouw kiezen dus op zich grappig dat het nu andersom is. Ook al kan er natuurlijk ook niemand overblijven om uit te kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een programma op een commerciële zender. Kijkcijfers, daar draait alles om. 'Take me out' is een spelletje, dat blijkbaar aanslaat. Of er net zoveel wordt gekeken als de rollen worden omgedraaid, betwijfel ik.
Maar ik kan het mis hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding