Ik ben op zoek naar de reclame van Philadephia (kaas) van jaren geleden van die engeltjes op die wolk. Wie weet waar ik die kan vinden?

Er zat een dame bij die me altijd bekend voorkwam en ik wil graag weten waar ik haar van ken. Maar voor ik die vraag kan stellen moet ik eerst de reclame vinden.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het gaat dus om de Nederlandse reclame van een jaar of 10-12 geleden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
3.9K

Het beste antwoord

Bijgaand het filmpje.
De actrice ken ik van Kees & Co en ik
heb even opgezocht hoe ze heet, nl.
Esther Roord

Toegevoegd na 51 seconden:
Wel even doorklikken op het woordje 'hier'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is hem. Dank je wel. Ik was echt al jaren op zoek. En inderdaad, ik ken haar ook uit Kees & Co. Ik ben helemaal blij. Weer een probleem de wereld uit... ;-)
+1 en strakjes +10.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh gelukkig, kan ik stoppen met zoeken.
Gek, ik dacht echt dat ze blond was en op een schommel zat, kun je nagaan. Mijn geheugen is ook niet meer wat het is geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Deirdre: er zijn daarna nog vele varianten geweest met andere meisjes, dus zo gek is het niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogmaals bedankt. Ik ben heel blij!!!

Andere antwoorden (6)

Kijk ff op Google,tik wat trefwoorden in dan moet je hem kunnen vinden volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, nu geef ik dus een -1. Als dat zo makkelijk was hoefde ik de vraag hier niet te stellen he. Ik zoek al weken hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 lekker antwoord..
Kijk hier eens: http://www.youtube.com/watch?v=BB8dQfmj7Ws
Er staan er nog meer. Even Philadelphia en commercial inkloppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zoek natuurlijk de nederlandse. Die zit hier niet tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooo, sorry hoor. Ik had het geluid niet aanstaan :-)
Ik zal eens voor je kijken bij www.ster.nl
(heb toch nog een halfuurtje voor ik de keuken in ga)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is aardig Esme. Het is een reclame van zo'n 10-12 jaar geleden. En volgens mij had het meisje dat ik zoek rood haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier heb ik ook de reclame met die motorrijders gevonden. Ze spreken toch echt Nederlands :-)
En het meisje heeft ietwat roodachtig haar. Maar mischien wordt blond wel rood onder een hemelse schijn.
Bij ster.nl heb ik het niet kunnen vinden en bij Google videos kwam ik dus hier op uit:
http://anneliekebouwersthabomb.web-log.nl/annelieke_tha_bomb/2008/03/de-collega-va-1.html
(maar is volgens mij dezelfde video als eerst).
Als ze Annelieke heet kun je het idd op Google vinden.
Ik heb recame Philadelphia in getikt en er kwam het één en ander te voorschijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik zoek niet Annelieke. Het is echt veel ouder dan dat. Misschien wel van 10-12 jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zoek natuurlijk de nederlandse die jaren geleden hier op tv was.
Neem contact op met de producent van Philadephia...
Ik heb ergens gelezen dat Sonja Bakker erin mee speelt,maar weet niet of het waar is....

Toegevoegd na 7 minuten:
nee,geen sonja bakker,maar engelse actrice's....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor de tip.
Ik heb ook al even voor je gezocht. Het wordt gemaakt door kraft foods, dus daar zou je het kunnen vragen.
En ik heb een site gevonden: reclamesvanvroeger.nl
Misschien staat het daar bij.
Ik weet welke reclame je bedoeld, maar ik weet niet precies meer hoe de dame van de reclame eruit zag.
Ik zoek verder.

Toegevoegd na 6 minuten:
of op you tube, kijken bij oude reclames.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke site. Kan hem daar ook niet vinden. Wel een opluchting dat je weet wat ik bedoel... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik weet het nog, ze had een witte jurk aan en witte vleugels en ze smeerde een broodje met philadelphia.
Leek ze niet een beetje op Marit van Bohemen, of is zij veel jonger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik durf het niet te zeggen. Ik ben heel slecht in gezichten onthouden. Daarom wil ik het filmpje ook graag weer zien. Ik kan me herinneren dat vrienden die naar Frankrijk waren verhuisd toen op visite waren en ook zeiden dat dat meisje zo'n bekend gezicht had, maar we wisten geen van allen waarvan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm, ik denk dat Marit te jong is, ik zoek verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stop maar met zoeken. Rubro heeft het al gevonden. Toch bedankt voor de moeite...