In het programma "het familiediner" weet Bert Van Leeuwen van te voren of de familie in de limousine is gestapt?

9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij zou natuurlijk door de chauffeur kunnen worden ingeseind of en zo ja, wie is/zijn ingestapt. Maar ik heb de indruk dat hij het niet weet en zich laat verrassen (net als de wachtende familie).

Het beste antwoord

Nee. Bert van Leeuwen zorgt er alleen voor dat hij beide kanten van het verhaal hoort en probeert de mensen te overtuigen. De keuze zelf wordt door de mensen zelf gemaakt en daar weet hij ook niets van. Het is dus een dubbele verassing!