welke aflevering van boston legal worden wicca's aangeklaagd door een school?

En als het kan ook het seizoen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Seizoen 6 afflevering 23 "Witches of Mass Destruction" November 1, 2005
Shirley and Denise represent Christian and Wiccan parents who are outraged by a public school's Halloween celebrations, but the case takes a turn for the worse when the clients begin arguing amongst themselves; Denny and Alan's friendship is tested when Alan helps Cassie sue the US military for the loss of her brother.

Heb ik je geholpen?