welke tv serie is dit bij bij uitleg waarom word dat meisje opgepakt? mijn engels is heel slecht dus van daar

http://www.youtube.com/watch?v=3D8R7o1qAHQ&feature=related

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Ze word gearresteerd voor openbaar dronkenschap.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het programma heet partyheat en gaat over de springbreak (voorjaarsvakantie) die Amerikaanse jongeren hebben van school. Ze gaan dan naar de kust om te feesten en komen vaak in de problemen. Ze volgen de politie tijdens de springbreak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze wordt niet gearresteerd, ze wordt voor haar eigen veiligheid meegenomen om haar roes uit te slapen.
Zo te horen werd ze drijvend met een binnenband in open water aangetroffen terwijl ze behoorlijk aangeschoten was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze heeft veel te veel gedronken. Daarom nemen ze haar mee.