Als je het NOS journaal bedoeld nee, het journaal van 20.00 uur, bevat meer en uitgebreidere onderwerpen dan het journaal om 18.00 uur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het 8 uur journaal is langer waardoor er inderdaad meer info in zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En tussentijds kan er natuurlijk iets gebeuren, dat wel de uitzending van 20h haalt, maar niet die van 18h.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is waar, maar door wereldnieuws, of schokkend of bijzonder nieuws in het binnenland, kan het journaal van 18.00 uur ook uitlopen, maar dan zal het journaal van 20.00 uur ook uitlopen in de meeste gevallen.