Wie kent de muziek achter de law & orderreclame op 13th street?

Tekst: I want to sigh for you, I want to cry for you.. Hold my eyes..
De muziek doet mij een beetje denken aan Mumford & Sons

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Volgens de vraagsteller: Velvet Ears - Hold My Eyes
Hahaha, gemeen hè?

Ik was ook op zoek naar dit liedje, maar zelfs met Shazam kwam ik er niet uit. Nu weet ik hoe het liedje heet, maar kan nergens een download-link vinden.. Ligt het aan mijn telefoon, of staat dit liedje niet op YouTube?