Wat is de toegevoegde waarde van het inzetten van liliputters in het programma Fort Boyard?

Toegevoegd na 20 uur:
Ik vind het zelf niet erg, maar ik vind het een beetje onrespectvol tegenover de mensen die vanwege hun uiterlijk een bepaalde functie hebben.

9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lilliputters bestaan niet!!! Dit zijn mensen met achondroplasie, Wat de toegevoegde waarde is weet ik niet maar ik zie ook niet in waarom ze niet aan het programma mee zouden kunnen/mogen doen. Het zijn volwassen mannen die zelf deze beslissing kunnen maken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, officieel zeg je 'een persoon met dwerggroei', maar meer gangbare benaming is 'dwerg' of 'lilliputter'.

Het beste antwoord

Naar mijn mening hebben ze dat gedaan omdat veel mensen lilliputters er grappig uit vinden zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Och wat zien ze er grappig uit. steek je vinger in de mond van een 'lilliputter' en noem hem zo, weg vinger!