Is de verpleegster die dood gevonden is (die gebeld werd door radio dj's over kate middleton ) degene die alleen het telefoontje heeft doorverbonden?

ik dacht dat het ging om de verpleegster die in het telefoongesprek werd bevraagd over kate. maar las net op het web dat het gaat om de verpleegster die alleen het telefoontje heeft doorverbonden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wacht even, is hier een soort conspiracy gaande? Iemand vertelt iets over het koninklijkhuis>dood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
juist niet, de verpleegster die is overleden heeft niks vertelt alleen maar een telefoontje doorgeschakeld. tenminste dat begrijp ik van het antwoord van ronron1212
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Perongeluk de verkeerde vermoord dus! :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een sterk vermoeden dat het om zelfmoord gaat. Dus een complot lijkt me sterk eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Best een triest verhaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even opgezocht en volgens mij worden er een paar overhaaste conclusies getrokken. Ik kan me zelf namelijk nog half voorstellen dat iemand zich kut voelt als zij diegene was die de prank call aannam, maar degene die zelfmoord heeft gepleegd was alleen maar degene die het telefoontje doorgaf/doorstuurde? Maar er is nu geen enkel daadwerkelijk verband tussen de prank en de zelfmoord zoals ik het nu zie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap er nog steeds niks van wat er nou gebeurd is in zijn geheel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2244608/Jacintha-Saldanha-Familys-grief-suicide-nurse-transferred-DJs-hoax-Kate-Middleton-hospital-call.html

Het beste antwoord

Ja dat is zij. Zij heeft het telefoontje aangenomen en door gegeven aan de telefoniste.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zij is degene die tegen de verpleegster zei: 'Ik heb de koningin voor je aan de telefoon'.