Wie zijn de ''echte'' stemmen van Southpark?(de personen achter de karakters dus)

Ik vraag me zo af hoe die jongens eruit zien.. foto's? namen? ...anyone?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
3.2K

Het beste antwoord

hier vindt je alle stemmen en foto's achter de stemmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

isaac hayes (zinger van shaft theme song) was de stem van chef. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De belangrijkste personages zijn vier jongens van de basisschool, South Park Elementary genaamd:

Stan Marsh: vriendelijk en goedaardig, maar kan soms ook eens wat gemeens verzinnen. Hij is een van de normaalste jongens van de groep en heeft een blauwe muts met een rode pluis erop en een bruin jasje aan. Stem: Trey Parker.
Kyle Broflovski: het sceptische en neurotische Joodse kind. Hij wordt vaak gepest door Cartman omdat hij joods is. Hij heeft een adoptiebroertje uit Canada. Stem: Matt Stone.
Kenny McCormick: Een héél arm kind dat ook vaak word gepest door Cartman, uit de arbeidersklasse. Hij draagt een oranje anorak die zijn mond bedekt. Hierdoor is hij nauwelijks te verstaan. In de eerste 5 seizoenen gaat hij in bijna elke aflevering dood, maar daarna bijna niet meer. Stem: Matt Stone.
Eric Cartman: verwend, racistisch (vooral tegen Kyle omdat hij joods is) en grofgebekt kind met overgewicht. In de eerste afleveringen is het vooral een verwaand joch, maar vanaf seizoen 3 werd het een ruw, onbeschaafd kind met gevaarlijke ideeën. In één van de afleveringen voert hij de lichaamsdelen van een echtpaar aan hun kind. Zijn moeder verdient haar geld door af en toe in perverse pornofilms te spelen en andere seksuele diensten te verlenen. Stem: Trey Parker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alstjeblieft niet zeg Ik keek altijd met gereserveerd plezier naar de Simpsons maar sinds ik weet welke "stemartiest" Bart van zijn geluid voorziet krijg ik telkens oprispingen wanneer ik hem weer op zijn skateboard zie driften.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn voornamelijk Trey Parker en Matt Stone met enkele uitzonderingen.