Is de serie the hills van MTV echt of zijn het gewoon allemaal acteurs, of afgesproken werk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Er wordt gewerkt vanuit het punt dat het een real life serie is, echter zitten er enkele scènes bij waarbij het gewoon geacteerd is als het ware.
Zo krijgen ze bijvoorbeeld de opdracht om met die en die af te spreken, zonder dat ze daar zelf behoefte aan hebben, en wat ze ook nooit hadden gedaan als er geen camera's waren.
Het heeft ook een x in de krant gestaan geloof ik, dat dat meisje van de Hills ruzie met dr ex moest gaan maken voor het publiek, terwijl ze zelf helemaal geen ruzie wilde schoppen met hem.