Ik ben ook een groot fan van Degrassi. Dus ik zocht ook op internet om te kijken wanneer het volgende seizoen komt. Helaas heb ik niks gevonden, maar ik bedacht me wel wat. Meestal zenden ze eerst het oude seizoen uit (dus seizoen 12) en dan daarna het nieuwe seizoen (seizoen 13). Dus ik had gekeken hoeveel afleveringen seizoen 12 bevat dat waren 40 afleveringen. Ze zenden 4 aflevering per week uit dus dat komt op 10 weken. Dus over 10 weken komt het nieuwe seizoen (29 september als ik het goed heb) ik ben er overigens niet 100% helemaal zeker van, maar meestal is dat wel zo

Kan je echt niet wachten tot dan en je kan (goed Engels) dan kan je altijd op youtube kijken daar staan ze ook allemaal of naar wikipedia (link zet ik zo neer) daar staan alle afleveringen die tot nu toe zijn uitgezonden in Amerika met een samenvatting (http://en.wikipedia.org/wiki/Degrassi_(season_13)). En als je dus niet goed engels kan kan je die altijd nog vertalen met google vertaler

Toegevoegd na 10 minuten:
Ze zenden vandaag trouwens weer de eerste aflevering van seizoen 12 uit dus daarom weet ik dat het dan over precies weken is als mijn theorie klopt (:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ahzo, ben benieuwd :)