Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welke site kan ik nieuwe series in de gaten houden?

Is er een site waar je nieuwe series ( uit Amerika) in de gaten kan houden? Zoja, Welke?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Hoi!

De standaard, prijzige doch goede kwaliteit, netflix

Ikzelf gebruik de goedkopere variant.
Www.tubeplus. me

Werkt wel goed en is redelijk up-to-date.

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via IMDB kun je precies zien hoeveel afleveringen er zijn van een bepaalde serie, en op welke datum ze uitgezonden zijn.
Als het om een specifieke serie gaat, kun je vaak ook een Facebook, Tumblr of eigen site ervan in de gaten houden.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
netflix is inderdaad een hele goede site, het kost wat maar dan heb je ook geen virussen en dergelijke. ik raad je wel aan om voor netflix in google chrome eventjes hola te installeren. hiermee kun je je internet op amerikaans zetten, en krijg je veel meer series en films.

www.netflix.com
veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op www.megashare.info staan er ook sommige series
vampire dairies en PLL ook als ik mij niet vergis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Want dat is een betere oplossing nu dat downloaden iligaal is kan je nog wel legaal streamen.
(die lek in de wetboek is nog niet opgemerkt!)
www.bierdopje.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.free-tv-video-online.me/
Helemaal gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://watchseries.lt/

Hier kun je bijna alle series vinden en bekijken. Zodra de aflevering in Amerika uit is gekomen kun je deze ook bekijken. Zoek de serie die je wilt kijken, klik op de gewenste aflevering, klik op de gewenste links (soms even zoeken naar een link die goed afspeelt op jou pc) en veel kijkplezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding