Ik wil graag mijn eigen online televisie zender starten. Waar kan ik dat het beste doen?

Ik wil graag films en filmpjes kunnen uploaden en dan zo kunnen inplannen, en ook het liefst dat je een stream kunt inplannen die dan gaat spelen op de ingestelde tijd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
gvrox
10 jaar geleden
Hoe/waar ga je de rechten inkopen om films uit te mogen zenden ?

Antwoorden (1)

Op alle films berusten auteursrechten, mits je deze zelf gemaakt hebt.
Dus "echte" speelfilms kan je niet zomaar even uploaden en verspreiden daar je dan met de stichting Brein in aanraking komt.