In welke aflevering van Earth: Final Conflict is de war council in Eunoia te horen?

De scene duurt maar kort en ik weet me alleen een kort gesprekje te herinneren tussen Zo'or en Ronald Sandoval.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Het zou aflevering 17 uit seizoen 3,"Time bomb", kunnen zijn. Daar staat in de beschrijving dat Zo'or besluit om voordeel te krijgen door Sandoval te gebruiken, nadat hij is uitgedaagd door Tathan om het recht de Synode te leiden.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnet heb ik die aflevering en de daarop volgende van seizoen 3 opnieuw bekeken. De scene die ik zoek komt in geen van die afleveringen voor. De voorafgaande afleveringen bekijk ik straks.