Is internet een echte toevoeging op de Sony Bravia KDL-37EX720?

Ik zat een beetje bij tv's te kijken en kwam bij deze uit. Voor een gemiddelde prijs heb je een tv die 3d kan uitzenden en ook over een internetbrowser beschikt. Nu weet ik niet zo veel van tv's af en ik was dus benieuwd of mensen ervaring hadden met deze tv, en dan vooral of internet echt iets toevoegt (wat kan je er bijvoorbeeld allemaal mee?).

Toegevoegd na 8 minuten:
Op tv's in het algemeen natuurlijk, ik had dan zelf de versie in gedachte die in de vraag zelf staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Pas geleden een bravia in huis met internet, wat je ermee kan is skypen, youtube, draadloos streamen van pc naar tv en inderdaad ook browsen maar dit gebruik ik niet omdat je met een afstandsbediening lastig kan muizen.
Verder is uitzending gemist ook heel makkelijk en eens in de zoveel tijd komen er trailers van nieuwe films op te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je voor het browsen een muis of iets dergelijks kopen? Ik ga het denk ik ook niet doen, het is meer leuk 'dat het kan', maar voor de keren dat ik dat wel doe, lijkt het me wel leuk. Over dat streamen van pc naar tv, waar moet ik aan denken? Bijvoorbeeld een film die ik op mijn computer heb of iets dergelijks?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even een muis erop aangesloten maar dat herkent hij niet, waarschijnlijk heb je iets nodig van sony om het makkelijker te maken. Dat streamen was bij mij ook een keer leuk maar te veel werk omdat de tv alleen mpeg2 leest, wat via een speciaal programma op je computer word verzonden. Youtube werkt heel erg goed moet ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat YouTube goed werkt, vind ik al goed genoeg. Ik zal van het streamen ook weinig gebruik maken (volgens mij zit dat tegenwoordig in elke tv lijkt wel), maar als ik het gebruik, zal het wel goed komen met de mpeg2 bestanden.