weet er iemand welke dingen van bones ik kan gebruiken voor een monopoly (van bones)?

ik wil een monopoly maken over bones maar heb nog niet zo veel ideeen.

Toegevoegd na 2 uur:
en welk kenmerk heeft Dr. Lance Sweets?
(voorwerp, geen potlood)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Ritsuka
11 jaar geleden
Bones?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tv serie op 2be

Antwoorden (2)

Genre Drama
Speelduur 43 minuten
Bedenker(s) Hart Hanson
Hoofdrollen Emily Deschanel
David Boreanaz
Michaela Conlin
Eric Millegan
Tamara Taylor
T.J. Thyne
John Francis Daley
Intromuziek The Crystal Method
Land Verenigde Staten
Taal Engels

Temperance Brennan is als forensisch antropologe werkzaam op het Jeffersonian Institute. Samen met haar team van uitermate getalenteerde wetenschappers helpt ze de FBI om moordzaken op te lossen. Niet alleen oude, onopgeloste moordzaken worden opgelost, maar ook recente moordzaken. Tijdens haar werk voor de FBI werkt ze samen met Seeley Booth (David Boreanaz). Tussen de FBI en het Jeffersonian Institute bestaan soms onenigheden, zoals die ook tussen Brennan (en haar team) en Booth bestaan. Maar uiteindelijk lossen de twee partijen de zaken altijd weer op.

Pak voor de pionnen de hoofdrol spelers
Maak een bord met net zoveel vakken als de normale monopoly. Op de vakken verschillende moordzaken van kwaad tot erger. Elk vak (moord) moet opgelost worden dmv vragen te beantwoorden of geld te betalen voor een onderzoekkers team. Waar normaal "kans" of "algemeen fonds" staat, zet je nu bijvoorbeeld "kans op een getuige" of een "fons" waar je geld krijgt voor je onderzoek. Waar normaal de stationnen zitten kun je "aanwijzingen, geld of getuigen oid" krijgen om je zaak op te lossen. Anderen mogen niet op je vak komen omdat ze vingerafdrukken achter kunnen laten wat je onderzoek belemmerd en je kunt hier geld of aanwijzingen voor krijgen. Verder kun je het zo gek maken als je zelf wil ;)
Hopelijk staat er iets bruikbaars voor je tussen :p

Dus antwoord;
-hoofdrolspelers
-moordzaken
-Amerika
-moordwapens
-FBI
-institute
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit was redelijk nuttig maar er zaten wel dingen tussen die niets met monopoly te maken hebben maar dit was wel bruikbaar voor mijn cluedo versie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi, ben blij dat je er dan toch iets aan hebt :) Mag ik vragen waarom je dergelijke spellen aan het vernieuwen bent?
Hier vind je al veel informatie over Bones:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bones_(televisieserie)

Als je vervolgens op alle blauwe woorden klikt,
dan krijg je weer pagina's met informatie over
schrijfster, hoofdrolspelers, acteurs, personages,
welke zenders het uitgezonden hebben en in welke landen, beschrijvingen van afleveringen etc.

Seizoenen 1 t/m 8
645 photos |2 videos |2635 news articles »
http://www.imdb.com/title/tt0460627/