Moeten bedrijven betalen om bij Harry Mens in Business Class te komen?

Is het met andere woorden een vorm van reclame? In deze parodie zegt Sinterklaas dat hij € 14.000 moet betalen. Dit bracht mij op de vraag.
Of gaat het er toch gewoon om dat Harry Mens interessante bedrijven wil etaleren en zijn salaris krijgt van de omroep?

10 jaar geleden
in: Televisie
2.8K
Reddie
10 jaar geleden
Als ik mijn vermoeden zou uiten heb ik waarschijnlijk meteen een proces aan mijn broek, van Harry Mens.
Deze L de behanger boeit mij in het geheel niet.

Het beste antwoord

Welnee. Het gaat Harry Mens helemaal niet om interessante bedrijven. Het gaat alleen maar om het geld. Inderdaad, je mag alleen maar in zijn show komen als je duizenden euro's betaalt. Dan stelt ie je wel de vragen die je zelf voor hem hebt opgeschreven. Hij luistert zelf niet naar wat je zegt, hij wacht alleen maar tot het einde van je zin, want dan is het tijd voor het voorlezen van de volgende vraag.
Notoire oplichters mochten reclame maken voor hun louche zaken bij Harry en ook hebben grappenmakers een keer zendtijd gekocht om te vertellen dat ze kleren konden recyclen uit ontlasting. Dat maakte Harry allemaal niets uit, hij werkt gewoon zijn lijstje af en incasseert.
escape
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Dan heeft Koefnoen het aardig treffend gedaan

Andere antwoorden (2)

Ja hij krijgt er vaak voor betaald ! Dus een bedrijf betaald om daar een afgesproken tijd even over zijn product of dienst te mogen praten . Nee , niet iedereen betaald degene die wat zeg toe voegt een belangrijke gast uit zeg de politiek nee die is zeg de trekker . In kranten en tijd schriften gaat het ook zo vaak wordt er voor betaald dat heet advertorial of zo iets . Nogmaals er wordt dik voor betaald . Ook de de nieuws flits als ze op visite gaat ! Ook de vlaggen in het begin vh programma zijn van een onroerend goed bedrijf . En niks voor niks .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ondernemers moeten betalen voor deelname aan het programma van Harry Mens