in het programma de vloer op jr doen meerdere kinderen mee maar in welke afleveringen doet stijn van der plas mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Stijn van der Plas doet in ieder geval mee in aflevering 9, met als titel "Ik ben een jager, opa.. Maar je bent toch dood? Ik wil er gewoon bij horen.". Deze aflevering is uitgezonden door de Humanistische omroep op Nederland 3 op 26 oktober 2014.

Via het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid is desgewenst een DVD met deze uitzending te bestellen.
Antoni