Hoe heet dit programma?

ongeveer 9jaar geleden was er op fox kids(wat nu jetix is) een programma over 2 kastelen met ridders en iets over 2 koningen. Hoe heet dat programma, het was volgens mij ook iets met Knights erin

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Mystic Knights of Tir Na Nog. Een Amerikaanse/Ierse fantasy TV serie gebaseerd op echte Ierse mythologie, uitgezonden in 1998-1999 door Fox Kids.
Amadea
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Die serie keek ik altijd op tv! Leuk om daar weer een stukje van terug te zien :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja super, die zocht ik!

Andere antwoorden (1)

Bedoel je Mon colle knights?