Hoe kan mijn vader nog motorraces zien als we niet BBC3 ontvangen? (het kom tegenwoordig op BBC3)

Mijn vader kijkt graag naar MotoGP of Superbikes o.i.d. maar het komt nu alleen nog op BBC 3, is er een mogelijkheid dat mijn vader het alsnog kan zien? Oo internet misschien?

Toegevoegd na 1 minuut:
Op internet misschien*
Sorry voor spelfouten (mobiel)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik kijk vaak livestreams op sportlemon.tv de kwaliteit is niet altijd super, maar het is het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het begint 5 uur dus we zien wel even. In elk geval bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het werkte, mijn vader was blij :D dus bedankt voor het antwoord