Hier is de reclame code commissie voor. Deze bepaalt of de commercial voor alle leeftijden door de beugel kan.
10 jaar geleden
De reclame code commisie toetst na klachten of de reclame aan de regels voldoet.
Reclameblokken zijn te gevarieerd om daar een kijkwijzer op los te laten. Het is aan de adverteerders en ze zenders of beheerder van de reclame blokken om aan de regels te voldoen. Pas als iemand een klacht indiend over een reclame gaat de reclame code commisie onderzoeken of de reclame de regels overtreed.