Wanner is Brain Games te zien in Nederland?

Dit jaar wordt het TVprogramma "Brain Games" vervolgd. Het is een programma van National Geographic, en je ziet er steeds reclames van. Er werd ook in die reclames gezecht wanner het zou beginnen maar dat weet ik niet meer. Daarom wil ik weten wanner de eerste aflevering in nerderland word uitgezonden, en hoe laat, of is die al geweest? En wanneer komen de volgende afleveringen?
Alvast Bedankt !!!

Toegevoegd na 16 uur:
Als het al is uitgezonden, waar kan ik het dan terugkijken op internet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is het al begonnen

Antwoorden (3)

Het proggamma ia al begonnen, als je de bron bekijkt zie je wanneer het weer op tv is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het wordt uitgezonden op zondagavond om 21:00 uur en er zijn al twee afleveringen geweest, of eigenlijk vier want er zijn twee afleveringen van een half uur per keer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar kan ik het dan terugkijken?
Of wordt het herhaald?
De reclame zegt dat het begint op zondag 21:00, echter heb ik het gister nog gezien rond de 15:30 (weet niet meer heel precies), waarschijnlijk was dit een herhaling denk ik dan.