Waarom draagt bijna iedereen bij 'the Voice' een roodstrikje op de borst?

Vast heel dom dat ik het niet weet haha!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Morgen is het wereld aids dag....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, bedankt! Hebben ze dat verteld in de show?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee stond vandaag op mn werk op intranet ( anders had ik het ook niet geweten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals bedankt!

Andere antwoorden (1)

In 2012 staat Wereld Aids Dag Rotterdam in het teken van WE CARE.

De Red Ribbon wordt gedragen als het teken van steun aan mensen die leven met HIV. Het dragen van de Red Ribbon is een simpele en krachtige manier om je steun te betuigen en vooroordelen tegen te gaan rondom hiv en aids.

De Red Ribbon is een internationaal symbool van aids awareness sinds 1991. Het Red Ribbon project was gecreëerd door de New York gesitueerde organisatie Visual AIDS, die artiesten samen bracht om een symbool voor steun te creëren voor het groeiende aantal mensen die leven met hiv in de USA.

De Red Ribbon is het resultaat van een samenwerking tussen community artists om een non-copyright beeldmerk te creëren, die gebruikt kon als een awareness tool bij mensen in de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanx Pelle ;-)