Weet iemand of je de DVD boxen van de TV-serie Zoop nog kan kopen in de ZOO shop van Ouwehands?

Hallo Allemaal,

Ongeveer een week geleden heb ik gevraagd waar je de DVD boxen van de TV-serie Zoop nog kan kopen. Iemand zei: misschien in de zoo shop van Ouwehands....
Nu is mijn vraag: Weet iemand toevallig ZEKER of dat je de DVD boxen van Zoop daar nog kunt kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet het persé van Ouwehands afkomen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, maar iemand zei dat je ze daar misschien nog kunt kopen, dus vandaar dat ik dat graag wilde weten. Ergens anders kan in ze eigenlijk niet echt vinden! Weet u misschien waar ik ze kan kopen?

Antwoorden (1)

Wil je een DVD box van de films of van de serie?
Er is niet een echte DVD box van de serie maar je zou ze wel apart kunnen kopen: