In de serie wordt gedaan alsof Carly en haar vrienden hun webshow opnemen in Seattle, maar de echte locatie waar gefilmd wordt is een studio in Los Angeles.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar ik bedoel eigenlijk in welk huis.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het huis van carly.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat huis is dus nep, het is een studio in Los Angeles.
ja klopt. ik heb een keer op tv gezien toen liep miranda crossgrove (carly) naar de set toe en lieten ze bloopers zien.

het is gewoon een klein decor. dat in de studio is.

het is dus niet echt in een groot appartementen complex in seattle

ik hoop dat je wat had aan deze antwoorden:)