Wat is de naam van de actrice die Anlies speelde in 'Kreatief met Kurk'?

Ze was de korfballende partner, later ex-partner van Peter van de Pood. In de serie waren vaak foto's van haar te zien en in de laatste aflevering van seizoen 1, waarin de overzichtstentoonstelling in het Stedelijk Museum centraal staat, komt ze ook even bewegend in beeld om de missende badpoes te brengen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Antwoorden (2)

Voorzover ik weet, speelde actrice Tosca Niterink vrijwel alle vrouwelijke rollen in Kreatief met Kurk.
Antoni
9 jaar geleden
Dat is ongetwijfeld Tosca Niterink geweest. Arjan Ederveen en Tosca Niterink hebben een aantal jaren ook de types 'Theo en Thea' gespeeld.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit was toch echt een andere actrice.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je een foto of filmpje waar ze op staat?