ik had mijn led tv voor de hete radiator staan wat ik niet meer doe en de tv was heel heet van achter is dat schadelijk voor mijn tv? ook voor later?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K

Antwoorden (2)

Als ie het nog doet dan is er niks aan de hand. Niet meer doen...
escape
12 jaar geleden
JA, Led produceren uit zichzelf vrij weinig warmte. Alleen wanneer led zijn warmte niet kwijt kan dan gaat het kapot of heb je een korter levensduur(zoals bekend van de gratis Led van de staatsloterij enkele jaren terug). Naast de led, heeft warmte ook veel invloed op je printplaten en dergelijken. ik zou je zeker aanraden om je tv ergens anders te plaatsen (als mogelijk) om te zorgen dat je nog jaren plezier hebt van je tv!